FEATURED IN L'ADORN

Tuesday 26 September 2006

010: 01st Ramadhan 1427H

Today is the 01st of Ramadhan 1427H..
Alhamdulillah, diberi kesempatan untuk aku bertemu lagi dgn Ramadhan yg penuh dgn keberkatan ini..aktiviti aku untuk arini..berjalan-jln di Putrajaya sambil menangkap-nangkap gambar..relate ke dgn topic ramadhan yg aku jadikkan as the title tuh?? :p
tak kesah la..actually tujuan g putrajaya aritu sbb nak amek gambar untuk dijadikan image references for my thesis study..lagi 3 weeks nak final nih..cam banyak je lagik menda yg aku nk kene buat..pulun2..
petang tuh, smpat gak aku g jumpe Nana kat umah dia-presint 8..haha..dengar pengalaman dia mengajar selama 2 hari di MRSM Kuala Lipis..ajar Add Math ngan Math..Nana, tabik spring la kat ko..aku pun dah lame x study menatang tuh..Hope u'll be strong enuff mengadap karenah student2 form 5 tu ek..
Untuk pembaca2 yang lain, diucapkan 'Selamat Menjalani Ibadah Puasa dengan ikhlas dan sabar'..dan sama-samalah kita bermaaf-maafan sempena ada kesempatan ni..
orang kata "Buang yang keruh ambil yang jernih"..
Kepada yang berkenaan, paham-paham jelah ;p

2 comments:

Anonymous said...

wahh nice blog there.

pae dasuki said...

hehe, tenkiu2..jap, ni ery azhari ker?:p

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...