FEATURED IN L'ADORN

Friday, 22 June 2007

040: BBQ 2007 (part II)

Finally, here goes the pictures taken during our BBQ at azidi’s place last Saturday nite. Late evening td, I realize dat ezal already update his YM picture “ek eh, dah tukar gambar?” “haah..gambar tgh makan beef steak tebal”.. (hihi, misti tgh upload gambar)..then, check kurinam group...bingo!!..gambar tgh diupload..To ezal dear, thanx for all the effort and time spent for editing and uploading them ^__^ Serious, banyak giler…165 alltogether
Those pic .can be reviewed at kurinam yahoo group..for here, only selected photo je la letak kat my entry nih..
Being the 2nd BBQ for this year, (the 1st one held at ezal’s place on New Year) we came out with the idea of a theme – Baju Tido..haha, sumer org kene folo dresscode baju tido..tp, ade gak la org yang dtg dgn baju tido glamer (hana)..siap lip lap lagi jeans ngan baju cam ala² nak g shopping gitu..huhuhu..

And being extra rajin pulak malam tu, I did bring coleslaw untuk anggaran 30 pax. seperti yg dicadangkan oleh pihak penganjur (Dee). Haha..semangat bawak nih..yelah..guys dah handle bahagian main course ngan marinade..so the girls have been assigned to bring any side dishes. Ayu (merangkap chief utk side dishes setelah dilantik secara paksa) n d gang bawak shepherd pie, mushroom soup, cakes and bla..bla..lilia bawak otak² kempas..sementara menunggu ayam² masak, isi perut ngan otak² dulu..

Kerol sedang leka memanggang otak² Ezal dengan gaya baju tido (tipu je nih..actually dia x pnah pakai kain pelikat g tido..baju tido ezal same cam attire bile pegi lepak2 di kurinam..huhu) “Kain pelikat ahahahai..” Dia sorg² jer pakai kain pelikat..org len sumer pkai seluar.. :p A few shots of myself..hihii (macam promoting celcom la plak).hehe, tu t-shirt free dapat masa pi tgk final bola kat hartamas arituh (x silap Man.u vs. Chelsea kot time tu- yang timing clash ngan AF final) sebelum² tu ade gak gi sana and celcom wat promotion gak..kene scratch kad pastu tgk luck la dpt hadiah ape..i was not that lucky that I only got a pen but ezal got free drinks (order air paling mahal patutnyer)..siap dorg amik gambar lagi salam² ngan ezal as the prove of winning the prize..memang la hartamas is “celcom’s territory..”<---tagline celcom
Capturing the moments..haiishhh, mentang² la pakai baju tido, ezal asik pejam mate la pulak ..(nak tido ) kuikuikui
Next to me is Aimi (Manis Zarir)..she was not in the photo time ramai² tu coz dia balik awal..
That’s Lilia..the one who is obviously do not drink much water ..
And its us again.. Hakhak..full of pictures yea entri kali ni..dia punye excited tu rase cam nak letak sumer gambar..kualiti gmbar DSLR le katakan (EOS 30D) Hmmm..tulah dia, akhirnye dpat gak tgk gmbr ni before pegi Kuching esok (will be in Sarawak till next Thursday)..kalau tak next week la baru dpt tgk..pastu jadik org last..ala2 gambar dah tak hangat dah..hehehe..till next update :)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...