*Emir was thinking on menu to cook (pic no.1) ..and ready for action! (pic no.2)
Tapi kalau ada program baby Master Chef sah2 la baby tu tak memasak ..jadi model bayi tercomel dengan gaya ala2 master chef boleh la, haha.. Anyway, so far Astro hanya siarkan Master Chef dewasa je..agak2nya bilalah nak ada rancangan Master Chef for babies? hehe, memang takkan ada kot. Hence, layan sajelah Master Chef 2 kat Astro Ria ye. Errr, korang predict siapa bakal jadi juara musim ni?hmmm, tak nampak lagi la siapa yg akan menang sebab still too many contestant..dah short listed nanti baru boleh teka :p
*Err..master chef ketiduran setelah kepenatan pikir pasal menu nak masak. Belum masak lagi dah penaat, aiyyoo..
*krroohh krrooohh..muka serius tidur or maybe sambung pikir menu nak masak dalam tidur :p
Have a GOOD weekend everyone!
0 comments:
Post a Comment