FEATURED IN L'ADORN

Saturday, 29 September 2012

273: Master Chef Babies?

If there's a contest for Master Chef Babies, this might be how the contestant will looks like. Yelah, of all people that we met when emir put on this hat would have said this "Emir ni macam tukang masak je.." or "Ni nape pakai topi chef ni?"..haha, those what were said by his BS in nursery and the nurse that we met during his monthly checkup last Thursday ;)
*Emir was thinking on menu to cook (pic no.1) ..and ready for action! (pic no.2)
Tapi kalau ada program baby Master Chef sah2 la baby tu tak memasak ..jadi model bayi tercomel dengan gaya ala2 master chef boleh la, haha.. Anyway, so far Astro hanya siarkan Master Chef dewasa je..agak2nya  bilalah nak ada rancangan Master Chef for babies? hehe, memang takkan ada kot. Hence, layan sajelah Master Chef 2 kat Astro Ria ye. Errr, korang predict siapa bakal jadi juara musim ni?hmmm, tak nampak lagi la siapa yg akan menang sebab still too many contestant..dah short listed nanti baru boleh teka :p

*Err..master chef ketiduran setelah kepenatan pikir pasal menu nak masak. Belum masak lagi dah penaat, aiyyoo..

*krroohh krrooohh..muka serius tidur or maybe sambung pikir menu nak masak dalam tidur :p

Have a GOOD weekend everyone!



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...