La la la la..Bosan dengan kerja hah hah..
La la la la...Hidup harus kerja… kerjaaaaaaaaaaa…..
~By Meet Uncle Hussein
La la la la hari hari kerja..orang lain cuti raye cine lame², aku plak cuti sehari saje..ape nak jadi...kerje la, kerjaaaaa..
Duh! hari ni hari ahad..tp aku kene kerja..
Duh! Aku sgt sudah takde mood nak buat kerja..aku rase tulis blog lagi best daripada buat kerje..lupekan dulu soal kerja..aku nak tulis blog sambil membayangkan benda yang lebih best daripada kerje..
Huhu..Simalam aaa, wa ala cuti, wa gunekan sepenuhnya..yar lorr, cuti 1 hali saja maaa..tahun balu cina punya pasal, wa pigi tengok itu stephen chow punya movie wooo..manyak excited mau tengok itu chow sin chi punye mukee :p
CJ7-aku rase citer Shaolin Soccer tetap lebih hebat daripada kung fu hustle dan CJ7 ni..tapi takde la kate x best..ok jugak, boleh menghilangkan stress korang sebab boleh gelak² dgn lawak² style stephen chow tuu..(korang paham kan..)
Lepas ni nak tengok Kung Fu Dunk plak..(nak tengok!nak tengok!!! nak tengok Jay Chou hehehe..) layan chinese movie jer..ye, aku sangat menjiwai perayaan Tahun baru Cina..Gong Xi Fa Cai!!
Lepas ni nak tengok Kung Fu Dunk plak..(nak tengok!nak tengok!!! nak tengok Jay Chou hehehe..) layan chinese movie jer..ye, aku sangat menjiwai perayaan Tahun baru Cina..Gong Xi Fa Cai!!

0 comments:
Post a Comment