Hey readers..Selamat hari (belated) Thaipusam!! …lately nih banyak btul public holiday..tp public holiday yg tak memberikan apa² makne kalau waktu² cuti pun terpaksa bergelumang dengan kerja² yang makin hari macam makin bertambah..makin dibuat, makin banyak plak jadinyer..( x termasuk kes seperti minggu sudah yg terpaksa menyambut Hari Wilayah di ofis..huhu, sedey² ..sgt sedey) tapi takpelah..membebel pasal keje yg bertimbun pun tak gune..sebab mmg dah jadi tanggungjawab kite utk selesaikan keje² tu..end of the day, it would benefit ourselves jugak..haaa, think of the brighter side :)
Anyway..di kelapangan waktu yang sekelumit cume nih..rasenyer, baik update sket ape² cerite yg belum sempat diupdate..haaa..lame² sgt kang cerita pun dah tak sensasi..and become basi…first of all, to be fair to aza and alfi..nak uploadla jugak gambar wedding korang kat sini..CONGRATULATIONS to both of you!!..semangat nih turun JB khas untuk korang tau..dah siap ke gambar dari rozek tu?share la ngan kitorg..nak gak tgk gmbr² korg yg cun tu..
Anyway..di kelapangan waktu yang sekelumit cume nih..rasenyer, baik update sket ape² cerite yg belum sempat diupdate..haaa..lame² sgt kang cerita pun dah tak sensasi..and become basi…first of all, to be fair to aza and alfi..nak uploadla jugak gambar wedding korang kat sini..CONGRATULATIONS to both of you!!..semangat nih turun JB khas untuk korang tau..dah siap ke gambar dari rozek tu?share la ngan kitorg..nak gak tgk gmbr² korg yg cun tu..


Setting pelamin yang simple yet attractive..i likeee..
Ok..done with wedding in 2008..early 2009, ayu and sid plak take turn on 11th January..to ayu dearie..suke tak hadiah yg kitorg bagi?? :) Bile nak upload gmbr² from your photographer? Nak tengooookkkkk…btw, here are some snapshots from ezal.

Haa..sebab pengantin tak smpai² lagi time nih, kitorg amik la gambar sendiri² dulu..(kamera pun kene warm-up gak..kihkih)
Antara Kusessians yg hadir…Sempat la jumpe Sentul and wife gak..dia balik lagi awal, ayu tak masuk dewan lagi dia dah balik..ade wedding lain nak kene attend katenye..Ha..pastu bole plak terjumpa seseorang yg muke sgt familiar walaupun sbenarnyer tak pernah bersua muka pun..dialah encek zaidi..(kawan blog saye)..okla..cerite main futsal beramai-ramai di Sports Planet Subang lepas wedding ayu akan diupload kelak..to ayu and sid.. “Hope you both live blissfully ever after”..jaga cik abang tu baik² ye Ayu..:)

3 comments:
chomenya alfi ngan aza...
putih melepak persalinan..
pae bila lagi..?
Pae! thanks for coming to my wedding. Tapi sayang sangat tak sempat bergambar with u... gambar dah siap, i've uploaded some in friendster, check it out! hehehe... and i luuuuv the prezzie yang u bagi,thank u so much dear. muaaahs!
hahaha...perasan juga ko ye kat aku ni..familiar kah?..waakkaka..
Post a Comment