Selamat tahun 2009!! Sedar tak sedar, kita dahpun masuk tahun yang ke-27 tahun (oww..this is only for the born-in-1982s’) hidup kat bumi yg kian uzur ni..Makin lama makin tua.makin hampir kita pada kematian..before tu, pada yg belum tahu (khas utk kawan² seangkatan yg studi kat UIA dulu), Asst. Prof. Dr.Shukri dah meninggalkan kita pada 24 Disember yg lalu..disebabkan insiden yg berlaku di KAED..memang tragic dan sukar dipercaya..tapi bile dah ajal, tak siapapun boleh elak dari kematian..Al-fatihah untuk allahyarham..semoga roh beliau dicucuri rahmat.
Anyway, sempena tahun baru ni, marilah kita tanamkan semangat yg lebih lagi dari tahun lepas untuk capai cita² dan impian yang dah kita list-outkan dalam senarai panjang ‘to-achieve-list’ kita :) Ok, selain daripada new year wish, I would also love to make a (belated) birthday wish to my dearest friend; Nadia Mohamad for turn-into 26th on last 31st Dec.2008 .The youngest dalam batch 1982, boleh buli..kihkih ..opsss, now, tak bole.. nanti abg. marah (dah ade bodyguard)*wink* sape lagi kalau bukan Encek Badrul..CONGRATULATIONS to both of you on your engagement! Nadia dear, I am sure this is the best birthday gift you ever get setakat ni kan?? Alrite, there is another awaiting wedding this coming Sunday..Jom kita intai setakat mane preparation Ayu untuk wedding dia nanti..hikhik…(klik untuk ke blog Ayu)
Anyway, sempena tahun baru ni, marilah kita tanamkan semangat yg lebih lagi dari tahun lepas untuk capai cita² dan impian yang dah kita list-outkan dalam senarai panjang ‘to-achieve-list’ kita :) Ok, selain daripada new year wish, I would also love to make a (belated) birthday wish to my dearest friend; Nadia Mohamad for turn-into 26th on last 31st Dec.2008 .The youngest dalam batch 1982, boleh buli..kihkih ..opsss, now, tak bole.. nanti abg. marah (dah ade bodyguard)*wink* sape lagi kalau bukan Encek Badrul..CONGRATULATIONS to both of you on your engagement! Nadia dear, I am sure this is the best birthday gift you ever get setakat ni kan?? Alrite, there is another awaiting wedding this coming Sunday..Jom kita intai setakat mane preparation Ayu untuk wedding dia nanti..hikhik…(klik untuk ke blog Ayu)



