FEATURED IN L'ADORN

Saturday, 10 March 2007

029: Trip (Part I)

Let’s see what we have here..Haha..some photos during our architectrural trip/ visit to construction sites and few buildings few years back then.lol.
Lama dah tak tgk balik gambar2 nih..dari dulu terasa macam nak print out all t h epictures, but end up sekeping pun x terprint..pastu dah lupe trus.kuikui.. 
Have been to lots of places ..and those trips were really fun (every semester mesti pegi trip-one of the strong reason why me taking architecture at the first place- travelling..jalan² kuikuikui..takdelah :p)..Setiap kali balik dari trip, collect gambar dari semua digicam (biase la nih)..satu studio tu (24 org) almost everyone got camera..so bygkan lah brape byk gambar yg dicollect stiap kali abis trip..gambar yg nk share kat sini arini ialah gambar sewaktu ‘lawatan sambil belajar’ dolu². The first one ialah visit to Telekom Tower.Got the opportunity to went up the top floor (helipad area)heee..so windy up there..see picture
The other pic.is during our site visit at Kastam Diraja, Kelana Jaya while it’s under construction. Heheh..everyone already looks like Pua Chu Kang lorr..:p
After visit to Kastam Diraja , we went to PICC @ Putrajaya..Ni plak adalah fenomena yang biasa berlaku time nak amik gambar..haha, pantang btul nampak org posing..nak gak masuk bergambar sampaikan x sempat nk toleh blkg (see guy in grey jacket..mcm nak menari pun ada) ..lawak btul la bile tgk gambar nih (glak sorg2)..sesape yg berkenaan shj phm ke’kelakaran’ yg dimaksudkan :p
This is another photo that makes me burst out laughing..kehkehkeh-gelak sorg2 :)) Noticed the guy in red? Gaya seorg macho yang sgt pondan..huahuahua (it was 12.00am- tgh celebrate bday aza kat UTM Skudai)
Next is the site visit to Parcel E , Putrajaya..haa..ni jela keje kitorg..melawat site2 yang under construction. Kat belakang blah kiri tu, Alamanda mase tengah construction gak tuh.

Got lots more to share..wait for ‘Trip: part II’ lak yeh..hehe

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...