FEATURED IN L'ADORN

Monday, 26 February 2007

026: Pictures

Last week bz sangat2..disebabkan cuti CNY 2 hari, 3 hari bekerja tuh compact dengan bermacam2 task untuk disettlekan..Minggu nih pun bz jugak..so, untuk entri kali nih..biarlah gambar yang berkata2..
Zarina::Faizah::Dalila
This is during our girls day out last week.. a day before watching Norbit at Cineleisure dengan rakan2 Kurinam..(Hmmph, fieza x upload2 gmbar lagi pun..dh bosan dah tunggu..:p) Time tu g beli wedding present untuk firdaus yang dah selamat pun berlangsung majlis siang tadi..

Firdaus wed Azlinda..Congratulations you two!!

That’s all for now..more pictures can be viewed at my fotopages..till then..off me go~

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...