FEATURED IN L'ADORN

Friday 25 September 2009

139: Salam Aidilifitri 1430H

Selamat Hari Raya Aidilfitri ..Raya mane? balik kampung??hmmm..aku dan famili mcm biase jela, raye kat sini..tahun ni beraya di KL dah tak macam dulu² lagi..nampaknye makin ramai orang yang beraya di KL..haritu mase raya ke-3, ade sekumpulan budak kecik datang beraya kat umah..aku dengan gaya yang penuh ramah mesra, menemuramah la budak² tu.."Adik ni tak balik kampung ke?".."Balik kg la ni kak..kampung kat KL..umah saye kat Johor" ...aik..biasenyer org KL balik kg keluar dari KL..tp ni dah terbalik lak..huhu, jauh betul beraya kan..dari Johor rupenyer tetamu cilik aku haritu..

Anak² sedara plak lebih 30 org..jumlah nyer makin bertambah je dari tahun ke tahun..huhu. Pikir duit raye utk anak² sedara je dah pening kepala..:p Next year punyer belanjawan Raya kene mintak nasihat konsultansi dari AKPK la ..kihkih
Oh yee...memandangkan ni baru masuk Syaawal ke-7, sape² yg nak buat openhouse tu jgn lupe jemput ye...kalau ade kesempatan, sampai la tu..hihihi, kepade sesape yg nk dtg raye kat umah, dtgle..openhouse officially tu takdela..tp kalau nk dtg insyaAllah pintu umah terbuke je utk anda..:-)
Gambar ni tercicir drpd entri lepas..due to some unexpected error. Suke ati je blogspot.com nih takmo masukkan gmbr aku nih kan..dengki la kat aku yg tgh bershopping baju raye tu..(kihkih)..Okla, dengan muke ceria mcm dalam gambar ni, aku ucapkan semoga Syawal ni terus ceria buat kalian...dan jaga² la makan yer..ehem ehem, ade org tu kene food poisoning mase raye..ish3..kesiannn x dpt enjoy raye (muke sedih)..see you next week..have a greaaaatttt weekend !! =)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...