FEATURED IN L'ADORN

Monday 22 January 2007

022: Bowling On Sunday


Cepat je seminggu berlalu..blum sempat nak citer psl main boling last Sunday..dah jupe Sunday balik:p Nway, this is d story I wanna tell..

Ahad lepas main bowling kat Flamingo. Mmg la dh lame x main bowling..last main kat Midvalley thn lps. Biasenye main pun 1 game jer..tup tup ari tu main 3 game..haha..mau x tekejut segala urat2 & otot2 tangan. Tapi nasib baik la after game tu masih lagi boleh memegang pen dan mendraw straight line dgn baik :) Pastu yang join game pun sumenyer para jejaka yang hebat lagi mantap..huahua..mmg sahla setiap kali abis game je..ranking paling bawah--> pae..isk..isk (x aci btul)

Mane taknye..lucky ball aku sampai lambat..bola kaler kuning muncul pada saat2 terakhir game..dgn bola kuning tu la aku berjaye mendapatkan satu strike.haha!!satu2 nye strike daripada keseluruhan game..kire okla tu..daripada xde langsung..Yang bestnyer mase game last, point aku mendahului nikman..cam x caye jer..pastu saingan terdekat kire zarir la..hehe..tapi dgn tibe2, nikman strike plak last2 minit tu..aargggghhh..x aci lagi skali..nak xnak terpaksa la jugak pae mengungguli tempat pertama dari bawah (again..huh*sigh*) Tempat pertama dari atas..ezal kot ke acap aa? Takpe nanti aku g training senyap2 pastu next game korang tengok aku strike ngan spare jer..hehehe :p

Oleh kerana main boling aritu xde gambar, aku letak la gambar time main boling kat midvalley last year..ehek, relevant x?:p ..(x best la tengok text je kan.tu psl nak jugak letak gambar ) haha, x kisah la..peduli ape..it’s my blog, I can do whatever I want to ^_^


::Pae-Elle-Nad::

P/s: haha, tgk gambar nih br aku teringat sesuatu..kitorg terserempak ngan kerol n lilia pas game..time tu kerol baru2 lagi, pastu tersipu2 nk introduce lilia..hakhak :D (kesimpulannye, kerol suke btul dating kat midvalley)

4 comments:

Lynn said...

nasib baik lyn x join...kalo x dpt ranking no. 1 dari bwh gak....nasib baik pae yg gantikan tempat lyn...hahahaha!!!!

nikman said...

aku pasti kalo main slalu, ko bleh menjadi top bowler. saya bleh nmpak bakat awak tu. potential tu ade. bleh bwk ke tengah. nak2 ezal sbgai coachnye. aiceh

a.z.i.d.i said...

hai awak ni nikman.. pandai betul berjenaka.... a-ch! hehehe

pae dasuki said...

betulke man??saye berbakat ke?bleh bawak ke tengah eh..:p (huhu, lyn kalo centu,next time ade chance pae x stay kat ranking no.1 dr bwh--> psl ade potential jadik top bowler..hahaha)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...