FEATURED IN L'ADORN

Tuesday 29 August 2006

008: Futsal KUSESS

Hehe..firstly..kalau la aku tau futsal ni best..dari dulu lagik aku dah main..hahha..
Actually aku memang dah lama teringin nak challenge aku nyer skill main futsal..Alhamdulillah, selepas 1st try aku main futsal dengan bebudak KUSESS kat Sports Planet Sunway Ahad lepas, secara sahihnya terbuktilah bahawa aku bukan seorang ‘kaki bangku’…;p

Bak kata Ayu dlm sms nya kepada aku after game: “Pae, ur first attempt wasn’t bad at all..”..haha..tenkiu2..ni yang wat aku semangat nak berfutsal lagik..
Aku memang enjoy the game..it was real fun..Walaupun bukanlah seorang star, dapat tolong star jaringkan gol pun adalah satu kepuasan..yelah, dalam game pun kenelah ada team spirit..lagi2 game cam bola nih…yang penting teamwork and strategy..cam tengok World Cup la..nak harap Malaysian Cup..lebih gaduh dari main..huhu..

Mengikut pemerhatian aku ari tu..budak2 KUSESS sumernyer berbakat main bola ..hikhik..(ayat amik hati)..orang2 yang memang diakui kehebatannya cam Dd, Ezal, Maahad..sape lagi ek..Atoi..org lain pun hebat gak..alah senang citer semua terror lah..
So, pas ni kalau ada game lagi..mesti aku pergi..tidak syak lagi..haha..walapun jari kaki aku sakit sebab ada darah beku, penangan dari futsal aritu..aku x serik..aku nak main lagi…Aja!Aja! Fighting!!!

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...